2012-09-27
 22:38:30

I don't know

I don't know a thing!
Kort o gott så känns det så hära.
Från en tidning: 
"Känner du dig värdelös, som om "allt" är ditt fel (oavsett att du inte riktigt kan förklara vad som ingår i "allt" och på vilket sätt det logiska skulle vara ditt fel), som om du är mindre värd än andra. Känns det som om all din livslust bara runnit ur dig? Du förstår inte hur du ska kunna leva. Det känns bara tungt, tungt, tungt. Ska det verkligen vara på det här sättet? Du kan inte se någon utväg ur det här märkliga tillståndet."
 
Jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv. På torsdag, så går jag in på mitt 28 år och hur känns det? Kan inte säga att det är åldernoja, men vad har jag gjort med mitt liv? Egentligen? 
Har ju iofs varit med om ett och annat. Är det tillräckligt? Har jag gjort det bästa av min tid? Fick ju en 2a chans att ta vara på det och jag har börjat fundera mer och mer på om jag verkligen tagit vara på den 2a chansen. Det tror jag inte att jag gjort, faktiskt.
Vill ändra på det men vart ska jag börja? HUR ska man börja?
(Väldigt mycket frågetecken i detta inlägget märkte jag nu. This is my life: A BIG question mark)
 
Jag har inget så där mål att "detta vill jag göra innan jag dör". Inget direkt mål, eller delmål för den delen heller som jag kan drömma om. Eller jo kanske. Hus! Det är väl det som jag drömmer mest om. Men utan jobb, utan en fast inkomst så känns den drömmen omöjlig. Fast ingenting är omöjligt, den känns bara otroligt långt borta. 
 
 
Är det bara jag, eller är ni fler där ute som inte minns ert förflutna? 
Vad gjorde Du för 1 år sedan? För 5 år sen? 10? 
 
 


Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag känner igen mig i mkt av det du skev.
Tyvärr är det inte lätt fast att man vill kunna njuta, bygga upp mål, vara ångestfri och ta vara på det man verkligen har.
Men vi kämpar du och jag. Kämpar för att få gnistan. När gnistan är där, för den kommer då kan vi storma värden :)

kramar



PUBLICERAT: 2012-09-30, 21:25:15 | URL: http://wiilow.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: