2013-04-23
 17:17:56

Update!

Den som väntar på något gott.....
Väntar alltid för länge!!

Nej men, jag kommer snart göra en resa (inom landet) och då kommer jag ha tid att skriva vad som varit i mitt fokus den senaste tiden.... 
Denna resan ser jag verkligen, verkligen fram emot! Har längtat efter personen. Staden ifrån är underbart mysig och naturen <3 MY GOD! Får se om det blir några bilder.....  
 
Kan tips om en bra grupp som jag föll för när jag var på Killswitch Engage konserten nu i fredags. 
Heartist var 1a förbandet och en mysig grupp från Kalifornien... Låten "Disconnected" rekommenderas.
 
Men som sagt - Update is one the way


|| mannen som kan prata om hundar ||

Låter riktigt spännande med en resa :)


Sv: Vad snällt att erbjuda dig! Det är inte helt omöjligt att jag kanske behöver ett handtag någon gång :)



PUBLICERAT: 2013-04-23, 20:11:11 | URL: http://www.henrikolsson.eu
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Men åhh spännande=) nyfiken blir man ju =)

Ang det du skrev om att binda hundar utanför affär...ja, usch ja..det har varit många stulna hundar nu och oavsett ras har jag hört..de advänder dem tydligen i kamp =( så fruktansvärt.

Kramar



PUBLICERAT: 2013-04-26, 21:55:36 | URL: http://wiilow.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: