2013-05-12
 21:14:08

Inte som planerat

I förra inlägget så avslöjade jag att det skulle bli en resa inom landet, och att jag då skulle få lite tid att skriva vad som varit i fokus den senaste tiden. 

Trodde jag! 
På vägen upp så satt jag och kollade på film. Först "Red Ridding Hood" sen en bra bit på "The Chronicles of Narnia The Voyage of the Dawn Treader" innan jag kom fram. 
Under de 5 dagar jag varit iväg så har vi varit i fullgång med bland annat en tur till Ikea, möbelbygge, rensning, skogsvandringar under dygnets mörka timmar med ficklampor i högsta hugg och kikat på vilda djur i sitt rätta element (Sett vildsvin med småttingar, en älgbak, en snabb skymt av en räv. Tyvärr var inte bävrarna kvar på platsen där han sett dom tidigare), pistolskytte, Många bilturer har det blivit runt omkring staden, frisbeekastning, liten kort tur vid sjön, mm.. 
Det har varit helt underbart att vara där, tiden flög förbi och rätt som det var var det tid för mig att åka hem igen. Så nu längtar jag tillbaka jätte mycket och jag har bara varit hemma i knappt 1 dygn...
Hur ska detta gå liksom?
Vet inte när vi kommer ses nästa gång. 
 
På vägen hem så tittade jag klart på Narnia, sen lyssnade jag på musik och läste en bok som jag lånat (Universums Plan, av Lena Ranehag). Så då blev det inte heller att jag skrev vad som varit i fokus. Får helt enkelt ta en dag nu och göra den dära uppdateringen som jag lovat... 
 


|| mannen som kan prata om hundar ||

Det är härligt att gå i skogen nattetid! :)



PUBLICERAT: 2013-05-19, 16:15:08 | URL: http://www.henrikolsson.eu
|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det är det verkligen! :)



PUBLICERAT: 2013-05-24, 04:43:00 | URL: http://www.henrikolsson.eu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: