2013-09-30
 20:37:00

Första dagen

På praktiken idag! 

Jag har fått praktik i en djurbutik. Så ska bli intressant och förhoppningsvis roligt för tjejerna som jobbar där är jättegoa!
Första dagen började med att få veta att det varit översvämning i lokalen. Röret från gatan som gick in i huset hade gått sönder.
Men det såg bra ut när vi kom in, ett städbolag hade kalltas in och städat upp det mesta av kaoset som uppenbarligen hade varit där..

Idag har jag fått veta lite vad det är butiksägarinnan vill att jag göra mestadel under praktiken. Vi gick runt och hon visade lite hur hon ville att det skulle se ut på hyllorna. Så ska se till att det ser ordentligt ut, typ. Fronta och fylla på, se om det är något som fattas osv.
Fick börja med lite inleverans. Det tar ett tag att hitta vart allt foder ska vara, finns ju en del sorter där ute.
Jag är ju från börjar själv kund i denna butiken. Inhandlar Indra's foder där, Eukenuba. Så när ägarinnan sa att det var bra om man kunde se frontningen från en "kunds perspektiv" så kändes det ju bra ^^. Kommer framöver att få lära mig kassasystemet och det ska bli intressant..

 

 

Aaahh min hjärna är inte helt fokuserad! Kan inte få till en bra skrift känns det som men jag hoppas att det är förståligt.
Tror detta får räcka för idag faktiskt. Kan skriva mer i morgon, kanske….

 

Bjuder på en bild från helgen.
Milly’s super söta och super goa Border Collie Like och min Indra

 
 
 


Eriiza

Jo, jag vet egentligen att det inte var mitt fel.
Men samtidigt när det här inte är första gången detta
sker, så går hjärnan i dessa surrealistiska tankar..
Sedan berättar jag detta mest för att bara få ur mig det,
och för att andra som kanske ser det inser att de inte är
ensamma i att ha varit med om liknande..

Svar: Jag förstår dig. Har själv inte varit med om det men jag förstår vad du menar med att få det ur dig. Och det gjorde du helt rätt i! Skickar massa med stryka till dig!
Sazza



PUBLICERAT: 2013-09-30, 21:26:37 | URL: http://eriiza.webblogg.se/
Eriiza

Tack, men nu har det tyvärr hänt ännu mer skit..
Skrev precis ett inlägg om det, ligger uppe nu.. =/



PUBLICERAT: 2013-10-05, 18:08:04 | URL: http://eriiza.webblogg.se/
Anonym

Hej!

Du har ett inlägg här på din blogg där du har med bilder på mig. Inlägget är från 2009, det är Studiodelyria.com som tagit bilderna. Jag skulle hemskt gärna vilja att du tar bort de bilderna, då jag gått vidare i livet och inte vill att sådana bilder ska ligga ute på nätet. Så snälla, jag ber dig, radera inlägget!

Svar: Hej!Nu är inlägget borttaget ^^,
Sazza



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: