2012-11-13
 17:26:00

Fight or Flight

Idag vinner "flight" med hästlängder.. 
 
Var på enheten igår för vägning osv. Nya sifror och paniken blev brutal! Ville bara springa därifrån och aldrig mer återvända. Känner samma känsla fortfarande. Låter den där inne vinna, och ta över helt snart. Jag känner inte att jag kan vinna denna fighten. 
Men på samma gång, jag är inte en person som ger upp och jag är en grymt DÅLIG förlorare, oavsett kategori. Men återigen, så är jag grymt nära på att förlora denna matchen. Att falla tillbaka i gamla vanor igen.... 
Att se många, många, träna och visa reslutat, överallt, verkligen ÖVERALLT... AAHHHHH!! Jag dör!
 
Inte det att folk inte får skriva eller visa sina extremt duktiga resultat (Go! Keep on the good job!) Men mitt jävla huvud, den där inne, blir avundsjuk och vill också uppnå resultat (hur sjuka reslutat jag än vill nå)
 
Inombords skriker det att jag vill tillbaka till den vikten jag hade för 6 månader sedan. Men vad säger det om mig själv om jag ger upp nu?
Som E sa, då har allt hårt arbete varit för inget och jag måste börja om på 0. Om inte -15... När jag fick pratar med denna underbara person så kändes det lite bättre, för stunden. Men nu "vinner" den dära rösten som säger hur fel det är... FUCK!! 
Orkar liksom inte. Inte just NU. Har så goood lust att ta ett uppehåll från enheten men det vet jag inte är någon som helst ide att ens tänka på. 
 
FÅ TYST PÅ DETTA!! TA BORT SEENDET SOM INTE STÄMMER!! 
 
I skrivandet stund så är inte självskadebeteendet långt borta heller.. Det på något sätt skulle få tyst på det, ta bort seendet.. FUCKFUCKFUCK!!
 
Går ut istället så kanske det lugnar sig om 1-2 timmar med musik och kilometervis med asfalt. 
 
 


Erika

När du har vunnit kampen du jobbar med nu och ditt huvud inser på allvar att muskler och den drömkroppen du ständigt bildlänkar till KRÄVER att du ÄTER rätt för att musklerna ska kunna bildas, DÅ kan du också börja träna mot de målet! Innan dess, innan ditt huvud förstår sambandet på djupet så är jag bara rädd att de kommer spåra ur och du försöker banta ner dig helt istället. Och det är inte vägen om man ser till alla bilder du länkar till... Kämpa på!

Svar: Det är ju de. På samma gång som mitt huvud säger "Ät inte, bli smalare" så vet något där inne att jag måste äta för o bygga musklerna så.. Mitt huvud har dubbelmoral :P Ne skämtosido, just nu är jag väldigt nära på att bara släppa allt och lägga fötterna på ryggen & springa, eller bygga en mur runt mig, ännu högre, ännu tjockare. Men på samma, så har jag,, en gång i tiden varit en fighter och ser mig inte som en som ger upp och flyr utan en ordentlig fight... Kämpar hårt kan jag lov mot "den där inne"
Sazza



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: