2008-05-27
 23:01:04

Ny

Det kommer bli en ny röntgen ><.. Måste ta ut alla piercingar igen, om jag inte hinner fixa några plast som jag kan sätta i så länge... Ska börja prata med en kurator nu med.. Orkar inte gråta dag in o dag ut.. Vill må bra...

Pratade om olyckan idag på jobbet (jobbade 2½ Timma)
Va grymt nära på att bryta ihop, kände hur de kom tillbaka en del.. Fan, jag orkar inte... Kan man inte blunda, vända om, o gå åt andra hållet?

Tror jag brutit ihop lite smått nu redan.. Sitter här, tårarna verkligen forsar ner, nu när jag kanske fått in lite insy på hur jävla nära det var att jag inte hade suttit här nu... Sitta här, planera flytt (Som verkar bli strulig)... Fått bilder i småbitar om allt hände om igen...

Jag tackar min skyddsängel för att hon/han satt vid min sida den dagen olyckan var...

Kan inte förklara hur dåligt jag mår... Jag vill bara ha ut alla tårar en gång för alla!
Det gör ont i hjärtat. Känns knäckt

Vill inte ha ont längre, vill inte att detta ska ha hänt.. Varför skulle detta hända just mig? Just när allt var, ja, bra?
*Fler minne's bilder*... Fan ge mig något så jag kan glömma helt!!


Börjat gå o cykla mycket, det får mig att skingra bort lite tankar... Cyklar till o från jobbet.. 3 mil där.. Sen ute o går snabbt i 20-30min 2ggr/dag... Det gör ont, men tankarna försvinner....




Bokade FullMoon-biljetten igår, o färjan.. Kan knappt vänta... Sen ville Johanna o Sara att jag skulle komma bort till London, iaf 1 månad.. Man kanske ska prova under 1 månad.. Eller något... Testa på att växa lite som person.. Speciellt nu.. Eller ska jag försöka må bättre först innan jag åker (OM jag åker)


Darkweaver

Sa ju att läkarn skulle skicka dig till en psykolog/kurator.. Men försök fixa plastpiercingar innan, vore som sagt synd om du fick göra en smiley för tredje gången :P För övrigt vet du var jag finns, vad de än gäller.. <3 Puss


Johanna

Love you, kom hit.. Sa ska jag ta hand om dig


sazza

Tack sötnosar



PUBLICERAT: 2008-06-02, 22:55:25 | URL: http://sazziz.blogg.se/
Martina

Nämen. Jag finns här om du vill prata!



PUBLICERAT: 2008-06-03, 08:56:30 | URL: http://martinag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: