2012-09-23
 20:54:00

Body

Jag hatar min kropp extra mycket idag. 
TviBläUsch!
.
Det är så sjukt jobbigt! Att ta sig igenom dagen med alla dessa mål. Från 1 mål/dag till och få i sig 6 mål/dag det är grymt tufft, men det går framåt. Jag behöver, just nu, inte ta något beslut ang dagvården, vilket är jätte skönt. För jag känner att, jag hade inte kunnat fokusera där. Min handledare tycker jag gör ett starkt jobb på egen hand. 
Varje dag, varje timme, varje minut kämpar jag emot dessa demoner i mitt huvud som gör att det känns som en tortyr att stoppa mat i munnen och svälja. 
Längtar, vissa dagar, det flesta dagar, tillbaka till när jag bara drack mitt kaffe. Dagar då jag tillfredsställde demonerna på deras villkor, vilket var
-NO FOOD!  
På samma gång, så vill jag inte göra min handledare besviken och arg om jag inte sköter mina mål. 
Jag har börjat hantera att äta, bland folk, lite bättre än innan men ännu inte helt säker, i att inte bli dömd av andra. 
Nevertheless- Det är inte bara matdemonerna som bråkar nu. Det är även några andra som är där inombords och ställer till det.
Endel dagar, så vill jag ta den lättare vägen ut. Dagar då jag inte orkar kämpa mer, just för det känns inte som att jag har ett skit att kämpa för.
Och när det är tyst och lugnt runtomkring mig, då jävlar är demonerna där och påpekar att jag inte är värd ett skit, att ingen vill umgås med mig just pga av jag är så sjukt dålig.
Vilket, det känns som, blir bevisat gång på gång på gång.
Det finns säkert väldigt många som menar tvärt om, att jag har allt i världen att kämpa för och att det är många som finns för mig, som stöttar mig. Och en del av mig, vet det, tror på det. En annan del, tvekar om att det bara är tomma ord. Jag har inga drömmar längre att kämpa för. Dom är borta, eller ligger långt långt inombords. 
Gömda! 
Kämpar just nu, enbart för Indra. Som var dag är vid min sida, från morgon till kväll. Hon står vid min sida, när jag är glad, och framförallt,  när jag är ledsen, hon kommer fram när tårarna längre inte strömmar ner för mina kinder och det känns, som hon kramar mig (Hon lägger huvudet i knäet på mig). 
.
Tycker denna texten är sjukt passande. 
BlessTheFall - Don't Say Goodbye
.
Do you remember when you lost your hope and faith in this world, this world?
When will it change?
 
Don't say goodbye, say goodbye, cause I know you can try to
Open your eyes it's all inside
You will wake from this nightmare
And I know you'll find find a better way
 
Now I seems like you're bleeding just to feel alive
Your arms always tell the story
And it looks like you're living just to pass the time
Digging deeper are you trying to find
Find the strenght to carry on there is a salvation
Keep holding on, holding on
 
Don't say goodbye, say goodbye, cause I know you can try to
Open your eyes it's all inside
You will wake from this nightmare
And I know you'll find find a better way
 
You've gone too far even though I now you're dying to let go
You've gone to far, you've given up
Now you have to tell yourself "where did you go wrong?"
And stop yourself from falling down
 
I can see you running, so far away, so far away
I can see you running, so far away, away
Don't you give up, don't give up
 ◊
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: