2012-10-19
 18:29:00

SMÄRTA!

Har haft sån otroligt smärta inatt.
Fyfan alltså! 
Vaknade av smärtan runt 2 tiden, somnade om, sen vakna igen av ännu mer smärta, (sådan smärta så man känner att man är liten sekund ifrån att kräkas) somnade om en liten stund, vaknade igen och var nära på att ge upp själva soveriet.
Lyckades få sovit några timmar efter 5-6 imorse.
Planen var ju att gå upp tidigt och göra något roligt av dagen. Men gick upp lite innan 12. 
Jag och indra gick vår vanliga promenad på 40min och då kommer smärta igen så var tvungen att sätta mig ner...
Sen har smärtan hållt i sig som en berg-och-dalbana hela dagen.
Bortsett från när jag duschade. Då höll den sig borta. Som tur att det var färginpckningsdag, så jag fick duschat 2 gånger....
Ringde sjukvårdsupplysningen och berättade (När jag väl fick fram några ord, började gråta lite när hon svarade). När hon lugnat mig och jag fick fram orden och berättat symptomen sa hon att det inte var någon fara och att det bara är jag själv som kan få smärtan att försvinna. Hon frågade om det hade hänt något den senaste tiden osv, men jag kom inte på. Nu i efterhand.. Jag har ju mått skit de senste tiden (Igen) så det kanske beror på det?
 
Lovat T att kontakta en kinesolog och ta reda på vad som är i obalans i kroppen. Hon tror att det kan hjälpa mig att hitta felet med mitt mående. 
 
Fan jag hoppas att jag kan sova ordentligt inatt, ska ju träna imorgon ochdå vill man ju vara pigg. Börjar blir trött redan nu och klockan är bara 18.30
 


Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Usch vad otrevligt och hemskt med smärtan.
Nu hoppas jag du mår bättre både psykiskt och fysikt.

Svar: Fysiskt så mår jag mycket bättre. Psykiskt... Hmm,, Är det "normalt" att börja störtgråta när man kollar på Disney? Kollat på Björnbröder, & Björnbröder 2. Fy fan min tårar bara rinner. Kanske är för det är djur, natur, kontakt med sitt inre.. Något som jag inte känner mig ha just nu. Lyssna på denna...
http://www.youtube.com/watch?v=qntjloHQISQ
Sazza



PUBLICERAT: 2012-10-25, 02:03:55 | URL: http://wiilow.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: