2012-10-17
 23:24:00

Fyyy

Nu vet jag vart dom vita tigrarna tagit vägen :'( 
(säger man tack vare när det är något hemskt? Kalla Fakta) 
 
Hade 1/4 del (Bla ParkensZoo 3v, Grisgård 3v, Aleskogens HundDagis 3v, Våxtorps Djurklinik 4v) av min praktik under gymnasietiden på Parkens Zoo i Eskilstuna där dessa vackra varelser fanns. 
Nu såg jag på KallaFakta när dom visade filmklipp ifrån frysen, ett vitt tigerhuvud :'( 
Jag får så ont i själen när jag ser hur illa djur behandlas! Det är ju inte direkt att djuren valt själva att hållas i en bur &/eller hägn. 
 
Det gör ONT inombords! Önskar jag hade kunnat ta ahand om alla djur som far illa.. Köpa ett helt land och bara låta djuren få ha sitt paradis. Utan tjuvjakt, utan misshandel och vanvårdande, utan några som helst bekymmer. Så som det ska vara helt enkelt. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: