2012-10-08
 19:10:00

Det sägs...

Det sägs att blod är tjockare än vatten. 
Men vad händer när blodet skär sig? 
 
Min familj är så splittrad... Mycket skit som hänt de senaste åren, och det är vi "barn" som får lida. Att vara så sjukt trångsynt och envis att man inte ens kan säga grattis till sin systerdotter/son. Vad har vi gjort för fel liksom?
Att hacka ner på en att man, tex, inte gått på högskolan ochdå kan man ju ingenting.
Behandla en som luft.
Det gör ont när man blir behandlad så, ännu värre när det är ens egna familj./släkt. 
 
Vi försöker, vi "barn", att få ihop familjen/släkten igen. Men ibland så känns det verkligen hopplöst.
 
Jag och Indra var ute i skogen igen, där vi för någon dag sedan gick lite fel i mörkret. Har sedan dess tänkt tanken att jag velat se vart det var vi snurrade runt. Vi hade kunnat gå ett par vägar för att komma rätt tillslut. Vägen vi skulle tagit in på, var väldigt liten, dålig och svår att hitta, i mörker... Haha inte konstigt att vi missade. 
Fortsatte idag iaf. Följde markeringarna som finns i den skogen (Även den skogen jag gick i förra året när jag var ledsen och vrålfokuserad  i musiken att jag korsade hela skogen). Följde den blåa markeringen och den sträckan tog 1½-2 timmar. Var inne i musiken idag igen. Väldigt skönt
 
Naturkonst!
Indra ligger just nu i sin säng och drömmer^^, 
Jag själv, känner mig en aning febrig.. 
 
 
 


|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag känner igen det där allt för väl!

Det har varit mycket konflikter i min familj också genom åren :/

Hoppas att allt är bra med dig! Kram

Svar: Det suger att bli drabbade när man inte har gjort något... Att folk kan vara så trångsynta

Grymt trött men annars bra. Själv? Kram
Sazza



PUBLICERAT: 2012-10-08, 19:46:24 | URL: http://www.henrikolsson.eu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: