2012-11-26
 19:17:09

Good Day

Idag, eller just nu iaf, är en bra dag. 
Det mesta känns helt okej. Varför vet jag inte. Kanske för det "besök" jag hade i natt.
Vaknade till av någon anledning och då stod det 2 stycken vid sängkanten och tittade mot mina ben. Jag blev SKITRÄDD! Första tanken vara att det var grannen som var här inne, han var det sista jag hörde innan jag somnade så det kanske var därför. Men tror inte det var någon som ville något illa. På kvällen innan så hade jag på sists kvällsrundan med Indra, gått och pratar med mig själv, eller någon. Och sagt att jag är trött på att känna, att må, och att tänka så här osv. Kanske var det någon som lyssnade och besvarade med ett besök. Vad vet jag.
Vet iaf att dagen/kvällen känns bra. Positiv och energisk. Något som jag inte känt eller haft på länge. 
Senaste dagaran har jag varit enormt megatrött. I Söndags sov jag till 13. och var ändå inte helt utvilad.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: