2012-06-11
 20:00:34

To much

Det börjar bli väldigt många tankar som drar ner mig nu!
Jag orkar inte med fler motgångar.
Det kommer säkert komma flera motgångar nu undrar kommande period, men något positivt kan väl komma imellan? Något!
Har haft en liten kort period utan några negativa tankar. Utan tårar. Och det har varit såå skönt!
.
Jag samlade mod i Torsdags efter att ha gått, en hel dag och funderat på om jag skulle eller inte skulle säga till en kille från den inhyrda bemaningen på jobbet att jag tyckte han vara väldigt, väldigt söt.
Så när jobbdagen var slut, så stod vi och pratade lite medan vi båda väntade på våra samåkare.
När jag satte mig i bil, tänkat jag "Nej jag måste!"
Och jag gick ur bilen, fram till han och sa "Jag måste bara berätta, att jag tycker verkligen du är jätte söt".
Han blev nog ganska generad och stammade fram "Tack, tack så mycket"
Sen var jag redan i bilen och iväg.
Starkt gjort! Tummen upp för att jag vågade!
Jag hade hela tiden i tanken att han är säkerligen upptagen, inte intresserad eller något . Som alltid, just my luck. Found out. He's gay!
Tappade allt hopp. Är starkt och klart tecken. Time to give up now.
Så nu släpper jag taget om det. Ska hitta mig någon sysselsättning som kan hålla alla tankar borta lääänge. Kanske ska plocka fram tatueringstidningarna, skissa fram min sleeve och lite annat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: