2012-06-10
 18:17:06

Första...

Första delen av 3 delar i utredningen avklarad i Fredags.
Nästa vecka är det att klara av del 2, som kommer ta 120 min ><
3:e delen kommer ta 60 min. Sen är det en träff till veckan efter för att återkoppla utredningen och komma fram till hur jag ska fortsätta resan därefter. Om jag ska klara det själv, eller om det kommer att bli dagvårdsbehandling där.
Jag hoppas att jag kommer klara detta själv, för dagvårdsbehandlingen där, innebär att jag måste vara där under dagtid i 12 veckor.
Vilket kanske inte är så jätte bra eftersom jag inte har fått fast på jobbet ännu (Efter 18 månader), och blir det då så att jag måste ha dagvårdsbehandling, kanske chansen till fast skiter sig.
Nåja det blir ett senare problem, hälsan går före just nu.


Martina

Okej vi va där när det inte var så mycket folk och dom såg riktigt olyckliga ut. Om man ska ha djurparker ska man också lägga ner 150% engagemang i att djuren skall ha det bra. Dom ska inte ens komma i närheten av understimulans. Då får dom anställa folk som jobbar speciellt med sånt. Jag blev bara ledsen av att gå där inne...



PUBLICERAT: 2012-06-10, 22:04:08 | URL: http://candcake.blogspot.com/
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hälsan går före och jag tror att det kommer lösa sig bra vännen.



Många kramar



PUBLICERAT: 2012-06-11, 00:40:28 | URL: http://wiilow.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: