2012-06-06
 20:08:37

Borås...

I Lördags så "kidnappade" vi Anna
Och tog henne till Borås
DJURPARK!
Detta i studentpresent istället för ett smycke som sällan kommer användas
Så varför inte en upplevelse istället
-
Denna söta lille tjej fick vi klappa och komma lite närmre
Även lilla giraffen
-
Han gillade inte riktigt när det började dugga.
Så han drog filten över sig som skydd^^,
-
11 veckor liten lejonunge ♥
-
Vilken ögonkontakt detkändes som man fick med dessa vackra djur


Martina

Aha kanske ska testa dom då :)



Oj vilka fina bilder du fick från borås! Jag tyckte väldigt synd om djuren när jag var där, speciellt noshörningarna och elefanterna...



PUBLICERAT: 2012-06-07, 19:23:22 | URL: http://candcake.blogspot.com/
Martina

För att dom har hemska inhängader med bara lera och lite stockar.... elefanterna gungade fram och tillbaka och det är ett tecken på understimulans och att dom mår dåligt. Typiskt beteende för tex cirkuselefanter. Det är klassat som djurplågeri..



Det är som att säga att man skulle sätta hönor eller grisar i små burar hela livet istället för att dom skulle avlivas...



Om man ska ha sånna vilda djur instängda så ska dom iallafall ha det bra tycker jag. Jag var bara ledsen när jag gick där inne och såg på vissa djur...



PUBLICERAT: 2012-06-08, 23:29:23 | URL: http://candcake.blogspot.com/
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vilken rolig upplevelse.



PUBLICERAT: 2012-06-11, 00:37:27 | URL: http://wiilow.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: