2012-06-21
 23:12:15

12 veckor

3e mötet på utredningen idag. Och det som sköterskan ansåg, at this moment, var att jag skulle bli uppskriven på kö för att komma på en 12 veckors dagvårdsbehandling. Alltså vara på enheten från 8 till 14-15 varje dag i 12 veckor. Blir det att jag säger ja till detta, så kommer jobbet lida, tyvärr kan man inte vara på 2 ställen samtidigt..
Där emot vet jag inte ens om jag har ett jobb till hösten.
.
Min anställning för denna gång går ut 31 augusti.
Som det känns just nu, i detta ögonblick. Så vet jag inte om jag vill vara kvar på jobbet. Känner mig liksom inte uppskattad efter 18 månader.
Ett jobb är alltid ett jobb det vet jag. Men när personer kommit månad efter månad, efter mig och sedan fått fast tjänst. Och när man som jag har grymt svårt att åka bil och då har 9 mil T&R till jobbet, då tar det emot ännu mer.
Det känns som att dom kommer ge 3 månader förlängt till, alltså till November, och sedan säga "Nej tyvärr så har vi för många fastanställda så vi kommer inte kunna erbjuda mer"
I December går min anställningen nämligen över till Tillsvidare för då har jag varit där i 2 år och dom har inget val än att ge mig fast. MEN man ska ju komma dit också. 
Känns iaf som att dom kommer vara så jävla fula och ge 3 månader i Augusti (Om ens något då) och sen säga "Sorry"
Det är ju tyvärr så att ett företag får ha X antal "Tillsvidare" anställda. Lika så ,med "Visstid" och "Provanställda"
och jag har väl dragit lotten att komma hit then no more.
.
MEN! Det gör inget. För jag har en reservplan^^, Dels ska jag söka andra jobb (Också för jag tröttnat på lite lager och pendlingen efter 18 månader) men också... Utbildning! Har 1 speciell utbildning i tanke. Eller måste söka detta speciella jobbet först, när tjänsten finns att sökas, för att kunna komma till utbildningen.
Sen en hundutbildning direkt om det inte blir mer jobb. OM. Iofs en eget finansierande av utbildningen, men det gör inte mig något för det bli lite extra i "ryggsäcken".
.


Wiilow [Foto Tankar Känslor]

allt kommer bli kanon ska du se.



Ha nu en bra midsommar ♥



PUBLICERAT: 2012-06-22, 16:47:26 | URL: http://wiilow.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: