2012-02-15
 19:05:20

Tappat

Tappat de mesta känns de som.
Massa ?
Vart vill ja bo?
Har nästintill ingen att umgås med i nuvarande staden. Spenderar dagarna efter jobbet att ta promenader med min kära Indra ♥ Det är aldrig fel, men mänsklig kontakt visa dagar behöver man. Sen är det att vara hemma. Själv.
Kommer det bli någon skillnad om jag flyttar till GBG, igen?
Blir det någon skillnad från förra vändan?
Visst är det skönt att höra "Flytta hit så är det lättare att träffas och umgås". Det lät så förra gången också, och det slutade med att jag flyttade tillbaka till hemstaden.
Mestadels för att "lägenheten" jag hade (14kvm i en källare) svämmade över med avloppsvatten, och dels för att det ändå inte fanns tid eller råd att ses.
Så just nu, vet jag inte. 
Man ska våga satsa för att vinna, men hur mycket ska man orka? Ensamhet tar otroligt mycket kraft. Duger man liksom inte? Duger att umgås med. Är jag tyst och tråkig? För långt inne i deppressionen?
Jag vet inte alltså. Inte alls.

Funderar på att prova samtalsterapi. Leta efter det förlorade fokuset som jag kanske en gång hade. Jag är otroligt TRÖTT på att inte känna mig uppskattad av mitt egna kött o blod (Mig själv alltså). Trött på att hela tiden bli ledsen utan anledning. Trött på att fokuset försvinner ut i o tomma intet. Tappar allt med träningen med. Inte direkt jätte kul när man börjar se resultat, och sen pajar man ett ligament i foten + överansträngd armbåge och träningen blir lidande.

Jag vill gärna göra en resa till USA detta året, åka till Oregon Portland och fotografera naturen. Sen lite andra delmål på den resan. MEN att åka själv? Visst det hade stärkt mig otroligt mycket. Men vill ju dela den resan med någon. Ha någon att skratta ihop med, dela äventyr, något att minnas tillbaka till.



Vill ha sommar så jag kan komma ut till vackra Moder Natur och få energi ♥



|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag förstår hur det känns!



Du får annars höra av dig så kan vi ta en fika, eller så kan vi låta vovvarna leka :)



Bagheera älskar att leka! :)



PUBLICERAT: 2012-02-24, 19:51:56 | URL: http://www.henrikolsson.eu
|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Jag använder aldrig msn själv, men jag finns både här och på mailen.



Vill du ha mobilnumret kan du alltid säga till :)



PUBLICERAT: 2012-02-25, 14:46:49 | URL: http://www.henrikolsson.eu
Junitjej

Snygg sminkning!



PUBLICERAT: 2012-03-21, 21:59:27 | URL: http://junitjejen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: