2012-04-21
 20:58:16

The End!

OM det fortsätter så här, så kommer jag inte vilja mer. Kommer INTE orka mer framför allt.
Blir det ingen förändring.................. med, den hjälpen jag kommer få. Då blir det inge mer födelsedagar. Då ger jag upp.
Kan inte fokusera längre, svårt att fokusera på texter och förstå, det har jag aldrig haft problem med innan.
Det fastnar liksom inte.
.
Försökte på spår med Indra.
Tror hon är mer av en sökhund,
för hon ville inte lägga ner nosen i marken som behövs i spåret.
På tal om förra inlägget.
Dessa brallorna!
Köpta på Vera o Co för länge sen. Första gången jag har dom, And I really like them!


Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej tack så mkt för omtanken.

Vad jag känner igen mig i det du skriver. Men GE INTE UPP!



hoppas det går bra på torsdag.

Kram



PUBLICERAT: 2012-04-21, 21:39:16 | URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag förstår dig! Men gör så gott du kan och ge verkligen inte upp, tappa inte hoppet.

Nu hoppas vi på hjälpen!

Att ha en hund vid sin sida är ju jätte bra tänk hur mycket de kan ge och vad ärliga de är!



Kram



PUBLICERAT: 2012-04-21, 22:39:39 | URL: http://wiilow.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: