2012-04-10
 20:41:16

Sick

All energi är slut,
But no tears today!
.
Jobbade igår (Annandagpåsk)
Vi var 4 pers som jobbade extra och det var grymt mycket ordrar som komit in + att det fanns kvar att göra sen i Lördags. Jag var den som sprang och plockade från 06.40 till 16.00 näst intill helt själv dessa timmar. Kom upp i nästan 600 plock, och för er som inte vet så är det väldigt bra. Men det kom en och annan svordom ur min mun också, som tack för "hjälpen".
Det positiva = Det får mig att hålla formen, till skillnad från dom som stog stilla.
Hade fortfarande feber så sjukanmälde mig igårkväll. Sjuksköterskorna från Företags Hälsan ringde upp idag just för att kolla hur man mår, och hon tyckte jag skulle kolla upp min ledvärk som jag har i samband med feber. just att lederna svullnar upp i samband med det.
Inte haft någon energi alls idag, trots det så har min tristess tagit över, och jag började städa. Skurade väggarna inne i badrummet, och jag är inte i närheten av klar med städningen av badrummet.  Fått ta paus efter paus just för att energin tagit slut. Orkade inte ens ha musik elelr tvn igång under deler av dagen.
Fått ganska obehagligt tryck över bröstet och tungt att andas.
"Försök ta det lite lugnt". Ganska lätt (not) för någon blir rastlös för lätt.


|| mannen som kan prata om hundar ||

Ta det lugnt så du inte sliter ut dig!



Krya på dig!



PUBLICERAT: 2012-04-11, 12:26:55 | URL: http://www.henrikolsson.eu
|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv. Ja, försöka duger! :)



PUBLICERAT: 2012-04-11, 17:25:19 | URL: http://www.henrikolsson.eu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: