2012-04-13
 22:51:40

Inget Driv

Jag har absolut inget driv kvar inombords.
Va tjänar det till att ens försöka, när man inte vet vad det leder till?
Är det det som får er andra att hitta ert inre driv?
Viljekraften till att leva
Orkar inte ens ta mig upp ur sängen på morgonen, för vad spelar det för roll egentligen?
ALLTID samlat min inre kraft i skogen och naturen, men iinte mottaglig nu.
Jag är inte intresserad av livet längre, inte vad det har att erbjuda.
Fuck it all!
Är det någon som vill byta?
Någon som har livsglädje, men kanske inte så mycket tid?
Varje dag, innehåller tårar. Självhat. Orkeslös. Känslan av hur dum i huvudet jag egentligen är. Otillräcklig.
Nej jag vet inte längre. Har jag nått mitt psykes"botten"?
Varit tal om byte av stad. Kanske byte av liv som behövs. Börja om på nytt.
Träffade 2 vänner i dagarna, det gav väl några leenden, men inombords kände jag mig ändå död. Tom. Utan.


Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Men får tår i ögat när jag läser detta samt att jag känner igen mig i mycket... men jag vill leva nu igen torts att det mellanåt känns som att man kunde få vara borta i någon vecka och sedan komma tillbaka.



Du kan ju flytta till Skaraborg vet jag så kan vi ju ses =)



Du ska kämpa vidare! Det vill många och jag med!

Styrka till dig!





PUBLICERAT: 2012-04-19, 01:06:20 | URL: http://wiilow.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: