2012-04-24
 19:48:41

BodyRock

Körde nyss Tisdagens pass, och (!) FUCK, mitt knä alltså, men jag tog mig igenom det. Inte alls bra resultat.
Hoppas på lite träningsvärk imon. (TräningsvärkJUNKIE-Deluxe!)
.

Vad tycks?
Ska jag lägga upp passen så här, en dag innan eller ska jag lägga upp dom dag för dag?
.
Något av det bästa med dessa passen. Det är att hon hittar på modifications (Svenska ordet?) till alla övningarna.
.
Week 1 - Day 3

Superman Push-ups

Elevated Push-up’s & L&R knee to elbow touch with the Swiss Ball

Squat & Press with the Pink Sandbag

Ugi Clean & Press + Jump Forward + 3 x Squat Jumps

Reverse Pull-Ups on Dip Station

Side Jump Burpee + 2 knee to elbow Oblique Abs + Tuck Jump Centre (Alternate Sides)

Forward Lunge + Side Lunge + Knee Lift. (Alternate Legs) with the Pink Sandbag

Ugi Ball Push-up & Burpee + Sumo L&R Knee Touch.

Tricep Dip + Kickout V Abs with the Dip Station

Overhead Abs with the Pink Sandbag

Sandbag Shoulder Lift + Squat + Switch Shoulder Press with the Pink Sandbag

Speed Run



Vill du/ni att vi skriver våra resultat i kommentarerna?
Annars kan man skriva upp det för sig själv, och sedan "redovisa" när alla passen är gjorde?
Gillar du/ni att tävla emot andra eller till och med dig själv?
Jag älskar att tävla!
Har jag ingen att tävla emot, så tävlar jag emot... Tex klockan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: