2010-09-22
 19:19:05

Tristess

Ja dom senaste dagarna alltså. Vaknat tidigt, eller ja, tidigt för mig, utan anledning och inte haft något alls att göra. Jag tar längre promenader med Indra. Men igår va nog toppen av isberget, okej kanske inte riktigt så illa. Det hela började med att jag såg någon fläck på luckan i köket, satte mig på golvet o började skrubba listerna runt hela köket, upp på skåpen, dörrar, dörrkarmen, u name it! Dammsugade köket sen vidare ut i hallen och satte mig på knä igen och skrubbade listerna runt hela hallen. Indra undrade nog va jag höll på med krypandes på alla 4. Hahaha. Vidare med dammsugningen i stora rummet, flyttade på soffan och sängen och tog listerna där bakom.
Ja kan ju säga att det är ganska rent nu iaf... Skulle fortsatt med toalett/badrummet, men ville ha något att gör en annan dag oxå, typ som imon innan lydnaden.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: