2010-09-24
 18:03:09

T.H

Kalla mig , tönt, fjortis, what ever men jag gillar Tokio Hotel! Gillar eller rättare sagt ÄLSKAR Tokio Hotel! Sitter o lyssnar på deras album, och kan inte riktigt säga vilket album som är min favorit. Alla låtar har något speciellt, iaf för mig. Varje låt ger mig minnen från vissa tillfällen. Och hans röst!! OMG, vilken röst. Smälter på nytt varje gång jag hör en låt♥
Bill Kaulitz är ju bara MUMMA alltså!
Vackrare människa finns någon inte!
Mitt ♥ tillhör honom!

Honom vill jag HA!
Ich leibe Bill♥

Jag längtar tillbaka till konserten som jag va på i Mars ♥
Är så ledsen att jag inte var på Zimmer 483- konserten oxå :'(
Men får hoppas att jag kommer på en till konsert snart, annars har jag ju det inspelat ^^,


|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad är det dem säger: Missar man en konsert står det tusen åter! :)



PUBLICERAT: 2010-09-26, 18:30:28 | URL: http://www.henrikolsson.eu
Hanna

Jag förstår dig precis!<3



PUBLICERAT: 2010-09-30, 21:56:35 | URL: http://numberonebullet.bubbleroom.se
Elina

Sv; För det första tror jag vi alla vet om att Humanoid floppade jämfört med alla andra album de har släppt. För det andra kan man egentligen inte säga att de har förlorat jättemycket fans i år/förra året bara för att inte lika många har köpt albumet, men det är väl så man tänker ändå. De har både förlorat fans och fått nya fans. Alltså, man behöver ju faktiskt inte köpa allt bandet ger ut. :p



PUBLICERAT: 2010-10-06, 16:00:11 | URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: