2010-03-10
 13:46:31

Jag vill...

Jag vill så mycket! Super!
Jag Var på Gekås igår med min gudmor och morbror. På vägen hem så ringde min chef o frågade om jag kunde jobba. Detta va vid 18.00 som hon ringde, och jag sa ja, skulle börja jobba kl 22.00.. Sagt och gjort, hem i vila lite. Sen jobba hela natten. Upp idag efter3½ sömn för att ta en promenad med Indra bort till Fyllinge och till min nagelteknolog. Tog 35-40 min att gå. Fan va svett jag va sen.. Sen samma runda hem. Börjar jobba kl 19 igen. Vet inte om jag ska jobba hela natten eller inte.. Får reda på det där...
Fast jag mår lite illa, men det går la över sen.
Jo med allt jag vill, Jag vill ha HUS! Fixa o dona som man vill! Jag ska fan gifta mig rikt, och bli hemmafru^^, Haha. Mitt drömjobb ;) Ha en trädgård där Indra kan springa o göra som hon vill. Skaffa en valp till då kanske^^,
Nej om man ska försöka sig på att sova lite, iaf 2-3 timmar innan det är dax att jobba igen


Erika

Hon kommer ha bestående men, både psykiskt och fysiskt, för resten av livet. Kommer aldrig klara sig själv.



PUBLICERAT: 2010-03-15, 19:02:12 | URL: http://tripteaser.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: