2010-03-02
 22:13:41

Dilemma!

Jag trivs så grymt mycket i min lägenhet!
Verkligen verkligen massa!
Har haft Martin, Sara o Anna över här idag, kollat tatueringstidningar, o bakat kladdkaka^^, Sen kom Stefan över. Efter att alla ätit upp gick vi hem till Sara som precis flyttat en gata bort från mig^^, *jippie* En 2:a på 54 kvm. Nu till dilemmat, OM det blir en ledig lägenhet i det huset, och OM jag får frågan, SKA jag då ta chansen? Min 1:a är på 42 kvm, med hyra på 3700:-, Sara's 2:a går på 3800:-!            I huset bor 4 stycken, och det är anknytet till en trädgård vilket är bra för Indra.
Jaja, får väl ta det den dagen det kommer. OM det kommer.
Trivs ju som sagt grymt bra i min lägenhet (förutom att jag hör grannen när han har dambesök, och jag inte har ett separat sovrum)


Hanna

Jag skulle flyttat! =) Du kommer ju säkert trivas där och Indra också :)


Erika

Man trivs alltid i sin lägenhet (om man inte får ett sånt fail som du fick av Mike) :P Men du kommer komma i ordning på samma sätt i den nya isf. :) Take it!



Ja o Daniel ska på visning nu ikväll, en tvåa med balkong i Lunden. Alla verkar ganska intresserade hittills.. :)



PUBLICERAT: 2010-03-03, 15:04:59 | URL: http://tripteaser.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: