2010-03-28
 01:32:07

28/3

Precis hemkommen från en runda på stan.
Japp ni läste rätt! STAN!
Men jag va inte inne på någon pub eller så, nej jag följde med som medföljare bara. En av tjejerna i sällskpet jag var med, hade inte rätt ålder, så tänkte att jag slår "2 flugor i en smäll" och tar med Indra för rastning/träning och sen om hon inte skulle komma in, så kunde vi ha sällskap hem. Dels för hon inte skulle gå hem själv, och sen för hon inte kan stan.
Vi står utanför en pub istan o pratar lite (länge). Rätt som det är springer en kille ut med en j***a fart o efter kommer ena vakten, sen ytterligare 2-3 ordningsvakter, tror en va ägaren av puben, o massa andra killar. (Vet inte om han snodde något, slagit någon eller bråkat med fel personer) Något måste la hänt eftersom så många vakter m.m följer efter?
Till saken vara att jag stod ju utanför med Indra, (och vi har tränat skydd med henne ett par gånger hemma hos pappa) så jag tänkte att jag hetsar på henne lite (Så som man gör i skyddsträningen). O hon blev "pepp" direkt! Hon va SÅ alert!
Ringde hem till pappa på vägen hem o berättade va som hänt, och sa att jag vill träna mer på skyddet OCH mycket mer på "motattacken" som det heter när figuranten gör ett utfall mot föraren. Det läget när hunden ska gör anfallet direkt! Figuranten ska knappt hinna lyfta armen. 
Ska se om jag kan filma eller hitta en film på detta momentet.







Kolla Denna!


Fick hoppa in o jobba extra inatt, ett 12-timmars pass (!) Ingen rast, ville bara komma hem. Efter många om o men kom jag iaf hem. Kom i säng vid halv 8, o upp igen halv 2 då mamma ringde o sa att dom skulle tvätta bil, o sen skulle dom hämta upp mig. Så va bara till att gå upp o göra sig i ordning.
Satt hemma hos mamma o pappa till klockan va 21.30 ca. Ätit våfflor o pizza. Våfflorna va SÅÅÅ goda!
Drack 3 stora koppar kaffe med. Snart blir det sängen med massa mys med Indra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: