2010-03-25
 23:05:26

2 mil

För att inte dö av tristess denna dagen oxå, så tog jag Indra o började gå. Gick hem till mamma som bor 1.5 mil (bilväg) från mig. Det tog mig ca 2½ timme, med ett mellanstopp på pappa's jobb.
Nu är jag grymt trött, så kommer sova gott inatt^^,
Imon ska jag in o jobba, chefen ringde idag o frågade om jag kunde jobba, "ja", Så imon börjar jag kl 18- alltså det långa passet (!) ><.
På Lördag ska jag tillbaka hem till mamma o hjälpa henne i trädgården o sen äta våfflor^^,
Ska skriva mitt personliga brev med. Skickat mitt CV till min gudmor för genomläsning... Hoppas hon tycker det är bra. Har kommit på 4-5 jobbplatser jag ska söka på.
Imon ska jag ringa min läkare, har känt som jag ska svimma flera gånger denna veckan, flera gånger/dag. Så måste kollas



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: