2010-01-11
 16:26:52

Is it time?

Dax att skaffa nytt jobb!?
Helst av allt hade jag velat ha ett jobb där jag kan ha med Indra.
Hunddagis!? Då kan jag ha med henne+jobba med något jag älskar.
Har anmält Indra i mig till en vardagslydnads-kurs som börjar 31/1. Hon kan det mesta redan, men det gör kanske inget. Sen ska vi vidare till lydnad (Tror vi ska satsa på elitklassen, tror Indra är rätt hund för det!)
Spår &/Sök vet jag att hon ÄLSKAR, så det står också på med på listan.
#Detta betyder alltså:
Att jag kommer satsa helhjärtat på Indra. Till 100%!!

Måste få ett dagjobb! Dels för Indra's skull, men också för mitt egna mående!
Klarar inte detta stället mer! (va på jobbet när detta skrevs)
Min panikångest är tillbaka!
Ångesten slog hårdare på mig än vad det gjort innan.
Fick det för någon vecka sen när jag fick frågan om vikariat, o sen va chefen på mig, kände mig hotad på ett sätt av henne, man vet aldrig vart man har henne, är hon glad eller förbannad?
Men jag måste ha jobbet för att klara lägenheten, Indra och mig själv.
Vad ska jag prioritera?
Indra och lägenheten med ett vikariat där.
Eller Indra, mitt mående och lägenheten?
Ni kanske tycker jag ska sluta gnälla!
Jag har ju ett jobb, eller "Du har ju iaf ett jobb"
Men tänk dig själv. Att varje natt då du ska till jobbet så får du panikångest-attacker, svårt att andas, tryck över bröstet, tårarna bara rinner och går inte att få stopp på. VAR ENDA GÅNG!
Jag säger inte att jag ska sluta bara så där, utan ska hitta ett annat jobb först, iaf en liten garanti på en inkomst. Så jag kan klara mig så som jag gör nu.
På Onsdag ska jag till läkaren och prata om detta...
To be continued


Luffi

haha måste hålla med, det är itne den finaste dialekten direct! och tänk att jag pratar så! YSS!!!



PUBLICERAT: 2010-01-13, 20:04:55 | URL: http://www.luffi.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: