2010-02-25
 00:20:17

I've got myself a new haircolor

Ja idag kom jag äntligen iväg till frisören.
Så nu är jag fin igen ^^,
What do u think? Right haircolor for me?
Jag trivs i detta iaf. Hur bra som helst!

Jag är så grymt uttråkad igen!
Försöker samla ork till lite sit ups o några dips så man får lite gjort utav träningen ikväll.
Imon ska jag jobba, från 20.00-02.15 (ca) Ska försöka mig på att cykla till jobbet, med min "nya" cykel som jag fått av min moster. Så slipper folk bli arga för att jag går hem mitt i natten, nu kan jag cykla istället.
Jag vill inreda!
Har stort sug på att göra något kreativt! Ska hitta en bra bild, på ett träd som ska målas på 2 av väggarna här hemma, sen ska det hängas tavlor "från" grenarna ^^, Tror det kommer bli süper!
(Den bakgrunden?) (Det trädet?) (Eller denna bakgrunden?)

Köpte lite roser på City Gross igår ♥
Grymt vackra
Nästa vecka åker jag till GBG (Måste kolla med mamma om hon kan passa Indra), blir mys! Ska på bio med Erika (Va jag vet än) o vi ska se min favoritfilm- Alice i Underlandet- av Tim Burton. Kommer bli mys.

Ska ringa till Billy snart (Min tatuerare), Dax att fylla i mina stjärnor o prata med honom om mitt stora revbens projekt.  Kan inte bestämma mig för vilken älva jag ska ha. Hjälp?
(This?) (This? Som jag varit inne på länge) (This?)
Det ska vara samma färg som bilderna har i sig, alltså ganska diskret.


Erika

"Det ska vara samma färg som bilderna har i sig, alltså ganska diskret."



Haha du är för söt. Hur diskret kan ngt blått/lila vara på huden? ;D



PUBLICERAT: 2010-02-25, 11:33:29 | URL: http://tripteaser.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: