2010-04-23
 23:10:20

Moder Natur

Jag vaknade tidigt i morse av att regnat piskade mot min ruta! Låg o tittade ut medan jag låg o myste med Indra. Låg o funderade på om detta är ett så kallat "April väder" Eller om det är Moder Natur som ger igen på människo-släktet?! Om man tänker på vintern som varit, vulkanutbrottet, alla översvämningar osv. Eller om det bara är tidens gång? Att Moder Natur gör så här vart 4-5 decennium?

Va tror ni är på gång? Ger Moder Natur oss en sista fight som vi aldrig kommer kunna besegra?
Varför kan vi inte leva i lugn & harmoni med henne?
Gaia, Moder Natur

Och Hur i H****E kan en människa vara så in i helvetes dum i huvudet, att man stjäler en get och sen slaktar henne? Hon hade en 4 dagars liten bebis! Vart är människan påväg egentligen? Har ni ingen medkänsla längre? Först dödar några en kanin, och nu en get! Va händer med vissa personer? Hoppas Ni får va ni förtjänar! JÄVLA idioter!
Om ni missat allt som hänt så finns det på nyheterna, både Aftonbladet och Hallandsposten.
Jag blir iaf både arg och ledsen! Det skär i mitt hjärta varje gång jag hör att någon skadat eller gjort illa ett oskyldigt och försvarslöst litet djur! Att personerna som göra så här, inte har ett hjärta? Så måste det ju nästan vara, eller att dom tänder på att höra någon plågas på det sättet. Att tända eld, eller stampa ihjäl en liten kanin, spika upp en katt och skratta åt det, att fiska med små kattungar, eller döda en get som precis blivit mamma åt killingar och sedan stycka henne. Va fan! Gå till affären o köp vanligt kött som alla andra gör?
Jag har då INGEN som helst förståelse för personer som gör något sådant.
Jag HOPPAS av hela mitt hjärta att dom får det straff dom förtjänar. Både i detta livet och i nästa! och nästa därefter!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: