2010-04-03
 00:16:11

Indra

När jag tog en promenad med Indra ikväll, efter att jag haft min moster över hos mig på kaffe i 4 timmar, tog jag en sväng förbi Hemköp för att köpa dricka, band fast Indra utanför i en stolpe och gick in. Kom in bakom hörnet, tar min dricka o ser i ögonvrån en gul reflex. Tänkte att jag kanske ser ut och sett Indra kolla efter mig. Men icke! (Hör oxå hur någon visslar,Så som man gör för att kalla efter en hund)
Indra va inne i affären och letade efter mig ^^,
Möte henne vid grindarna i ingången, hon skämdes lite. Mannen som visslat efter henne, fick hjälpa mig att öppna grindarna för jag hade fastnat mellan 2 st o varken fram eller tillbaka (Eller tillbaka in i affären kom jag, men tror inte personalen blivit så glada om jag fått in henne där). Kom ut igen, och band fast henne igen för att fullfölja mitt köp. Tog en extra koll så jag bundit fast henne ordentligt.
Sprang in snabbt igen o köpte min dricka o begav mig hem med min lilla vovve igen :D (Efter att ha stannat vid ett gatukök för att köpa dagens mat, VEGGIEBURGARE)
Nu har vi mys hemma med tända ljus o en bra film!



Erika

Haha bushund :D Eller så är matte bara dålig på att knyta ;)



PUBLICERAT: 2010-04-03, 11:42:00 | URL: http://tripteaser.blogspot.com
Mariella

det är målade väggar så eg. behövs det bara vit färg haha :D men jag är urfattig just nu det är därför :(

samma sak gäller golv vill lägga ngt klickgolv över. har massa idéer i huvudet men det är finansbiten som strular :(



PUBLICERAT: 2010-04-06, 23:27:21 | URL: http://sweetwishes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: