2010-04-10
 08:28:58

10/4

Jag jobbade inatt. Vi va la klara vid halv 3, o då hade vi hjälpt till lite hos andra. Skönt att det inte va så mycket att göra iofs. För idag (!) har jag en del att göra.. Min tvättid började kl 7 till 12, alltså har jag inte sovit många timmar, men men, Nu sitter jag o väntar på att dom 2 första maskinerna ska bli klara, ska ta en tvätt o tvätta sängkläderna, som nu är ute på vädring. Sen ska jag städa lite (igen) när klockan blir lite mer.
Sen vid halv 10 ska jag gå in till stan med Indra, där inne ska jag springa in på GinaTricot o köpa ett par leggins.
Dessa va ganska snygga med
Sen klockan 1 så kommer Mike hit. Vi ska vidare hem till mor o far för att grilla lite^^, Sen vet ja inte va som händer.
Va har ni för planer i helgen?



Erika

Sazza i lackleggings? Fan de här kan bli bra :D



PUBLICERAT: 2010-04-10, 21:52:05 | URL: http://tripteaser.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: