2009-05-16
 23:10:50

Tillbaka med många planer

En misslyckad resa till Portugal.
Slutade med att vi åkte hem 4 dagar förtidigt.. Varför?!
Jo, för att hon ajg åkte med, blev "dålig" redan första kvällen.. Hon ville åka hem redan från början.
Resan slutade på en summa på 8500:- för 3½ dag ><,
Fick lägga ut 3000:- på en flygstolsbiljett hem själv.. Hon kunde inte ens erbjuda sig att betala halva, hon som har heltidsjobb o allt.. Men men. Fick en erfarenhet till, o 8500:- fattigare.. Men jag kom hem, levande o frisk.
Är grymt trött just nu bara..
Är glad att jag hade med mig mina böcker (3 st), för hon pratade knappt med mig heller.. Utöver alla tråkigtheter så hade jag ganska trevligt.. Men fått lära mig att nästa resa ska jag åka med någon som jag KÄNNER mer!


Nu till något roligare. Resan/pluggeriet i Tyskland blir av, men inte till hösten för kursen är full just nu><, Men Jojo skulle få mer info om några andra kurser som skulle bli av^^,

Sitter o kollar på melodifestivalen o Cirque Du Soleil, o fick känslan av att jag SKA få upp min vighet igen, o bättre än innan!
Ska börja töja o strecha varje lediga minut!






Fler saker som står på listan att lära sig:   

Poia
Eldstav
Fortsätta tyska
Något akrobatiskt
Någon typ av dans



Vill göra en bilresa med. Åka runt i lite länder o kolla kultur o historia.
Mycket att göra men SÅ lite tid!
Vilken tur att jag inte sitter fast i något förhållande eller så. Bara Indra o lägenheten som håller mig fast nu.
   
Såg min bil i Portugal med^^, Min AUDI R8!!!!! MUMS!! Den vill ja ha!



martina

fan va gtråkigt vi skulle gjort de istället:



PUBLICERAT: 2009-05-17, 20:55:25 | URL: http://minisch.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: