2009-03-07
 23:45:22

Svårt att andas >.<

Har börjar få svårt att andas nu >.< Kanske beror på förkylningen? Men blir bara värre hela tiden >.<
Hanna tyckte jag skulle kolla upp det, kanske kan vara lunginflammation.
Isch! Vill inte, då blir det inte träning på ett tag ju >.<
Hjärtat pumpa hårdare, känns som att ångsten är på väg tillbaka. Är den det kanske? Vill inte det heller >.<

Imon 8/3 är det ett år sedan jag var med, och överlevde olyckan. Ska ta kontakt med en advokat på tisdag, se om han vill kolla mitt "fall", så allt gått rätt till osv. Tror det behövs, Skulle bara bryta ihop om jag själv skulle behöva ringa runt igen. Känner det redan bara utav tankarna på allt igen >.<
Pratade med en kille på jobbet om olyckor, osv, att oftaste 1 år efter, så blir man uppkollade igen, eller något sånt dära... Jag lider ju fortfarande utav min nacke osv...                             

 Hoppas advokaten vill, o att allt går bra. Tror jag kommer bryta ihop på tisdag med, men Kata följer med mig, så känns lite bättre då iaf..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: