2009-03-07
 05:28:55

Göteborg på Måndag 9/3

Kommer åka upp med Anna till GöteborgMåndag..  Som planerna ser ut just nu åker vi med bussen 10.50 och är i GBG 12.35.
Vi har i planerna att ta en fikaFrank's innan hemfärd.    Så för er som har tid/lust/orka att träffa mig/oss, får gärna komma förbi Frank's..       Kommer med mer info om när vi ungefär hade tänkt att sitta där, så är det bara att komma in^^,

Jag har inte min mobil längre, lånat en ifrån Anna, så har inga nummer på denna nuvarande, så blir nog inte att jag ringer runt. Därav jag skriver här. Eller så kan ni höra av er till mig. Men skriv NAMN efter smsen så jag vet vem som är vem^^,
Eller så hör ni detta ifrån DJUNGELTRUMMAN

Nu ska jag sova- Klockan är bara 5.30




KNICK KNACK


Erika

Jag tror jag dumpar ner faktiskt ^^, Har ställt kl och allt nu.. Frank's kl 13? Eller ska ni vimsa runt innan? :)



PUBLICERAT: 2009-03-07, 15:11:27 | URL: http://tripteaser.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: