2009-07-25
 21:13:33

Då var det klart!

Nu skiter jag i ALLT o ALLA!
Jag kör mitt egna race nu!
Vill ni något?? NI har mitt nummer. Kommer inte skriva, inte ringa osv!
Ska se vad som händer. Se vad som väntar bakom nästa hörna!

Bestämde mig nyss för att inte ha någon inflyttningsfest som var tänkt ifrån början. Ska jobba ganska mycket fram till Ozora, sova o träna. Komma igång med Lydnad/Spår/Sök träning med Indra med. Hon är grymt duktig!
Efter Ozora börjar jag mitt hundmassage jobb 1-2ggr/vecka, söka jobb på Lilla Berlin! Söka lite andra jobb så jag kan haråd med hyran o lite annat...

Ska åka till London under min födelsedag i Oktober! Som det ser ut nu, 30/9-/710... Den som vill med o fira, shoppa o festa, är mer än välkomna att följa med.. Blir ev Hostel beroende på OM någon följer med...
Finns det en längre resa med i planerna?

JA klart! Kanske att STANNA i London! Jobba ett tag, sen vidare till Thailand i 2-4 månader!



Jaja.. Planering! Planering! Planering!
Så många planer nu, haha jag har ju inte direkt så mycket att göra än att sitta o fantisera o drömma mig bort.
Skulle åkt på vägledning imon (Söndag) men sska in tidigare på jobbet, så blir inget..
Som inatt, började 18.00 o skulle väl varit klart 02-03.-.. MEN ICKE! Från 18.00-06.00, med 15 min rast!
KOm hem 06.30 imorse o tänkte att jag ska nog inte lägga mig, för då blir jag bara tröttare eftersom jag skulle upp klockan 09.00 för en tur in till stan o shoppa, hem o staäda o fixa, sen bli upphämtad av mamma, för att åka till Genevad och träffa deras gamla vänner, som för övrigt är väldigt duktiga inom hundvärlden, Morgan är bla domare på Brukshundsklubben i Laholm, tänkt prata med honom/dom om att kunna träna ihop med dom o få tips o mer ideer för Indra. Sen efter det skulle vi åkte tillbak hem till mig, och äta kinamat ihop med min morbror o hans fru.
Visst, skippade att sova alls, hoppade in i duschen o gjorde mig klar, Anna kom hit vid 10.00 så vi drog väl in mot stan vid 10.30.. Kom hem vid 13.00- 13.30 och började städa, verkligen städa! Putsade alla fönster, dammade, dammsög, plockade undan, diskade, ja ni vet. Ringde mamma när jag va klar (14.30), så säger hon att vi inte skulle till Genevad, för mamma o pappa skulle måla på huset! Kunde hon inte ringt o sagt det?
Dom kom hit vid 17.00 iaf, o pappa hjälpte mig upp med 2 tavlor till. Mattias nya flamma var med, en tjej ifrån Örebro, trevlig tjej.. Luka o Annika kom en stund senare, o vi beställde maten.. Luka o Annika beställde pizza o vi beställde kinamat...
NU har dom gått, o jag är astrött, men kan inte sova><.. Känns som att jag måste få mer gjort innan jag somnar... Börjar jobba igen 17.30 imon igen><.. O hoppas det inte blir allt för struligt på jobbet så det bir en lång natt....
Goa pengar! Det jag får tänka på... + att jag slipper vara ensam så mycket.

På Tisdag tänkte jag o Anna dra till Gekås (^^,) Ut på äventyr, ta med oss våra kameror o ut! Ska bli skoj!

Nej men.. Ingen inflyttninsfest, inget sånt... Vill ni hälsa på, så har ni mitt nummer. Ni vet staden jag bor i. Tåg/bussen tar 1-2 timmar hit... Kommer inte ringa, skriva osv... Vill inte vara den "klängigt jobbiga" längre!! That is it! No more!

See U!

KNICK KNACK!




Elina

Fixade länkarna nu! Uppdaterade samma inlägg ;)



PUBLICERAT: 2009-08-21, 00:31:05 | URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Anonym

dead by april är så jävla bra



PUBLICERAT: 2009-08-21, 10:25:45 | URL: http://anwb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: