2009-01-22
 01:46:01

Dagar som idag

Har haft så ont i nacken idag.
Vaknade några gånger i natt, för att det kändes som att hela nacken/skuldrorna/axlarna skulle knytas ihop..
Dagar som idag, så känns det som att olyckan var förra månaden.
Tvungen att ta Tramadol o hoppas att kunna sova denna natten utan att behöva vakna utav smärtan igen.


Är inskriven på HFAB, bostadsbolag över mestadelarna utav lägenheter i Halmstad, fick ett mail utav dom igår där det stog att det fanns en lägenhet som passade min bostadprofil. Var 1 utav dom första som sökt på den. Får veta på Tisdag den 27/1 om jag är en utav dom som får titta på den och ev har en chans att få den...
Det är en 2:a på 69.1 KVM, Månadshyra på 4775:-, Våning 1, På området Fylling. Det är där som jag vill bo just nu. När till allt.  4 Km ifrån centrum, 3-4 km från havet, ½ km till brukhundsklubben. O några 100 m till min kusin ^^,

Ingen av utav flickorna som känner för att flytta ner hit?
Ni alla är där uppe ju, någon kan väl flytta ner hit till mig o hålla mig sällskap ^^, haha


KNICK KNACK


Erika

Drar ev till Irland o jobbar under sommaren.. Verkar vara störst jobbchans där just nu iaf..



PUBLICERAT: 2009-01-22, 15:52:18 | URL: http://tripteaser.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: