2009-12-27
 18:34:48

Hur skulle du reagerat?

Du är o handlar, lyssnar på musik, kommer till kassan o ska betala.
O då måste du visa leg, för att kunna köpa din Red Bull!?
WTF liksom!!!

Det nya är åldersgräns 15.
JAG ÄR 24! Ser jag ut o vara F*cking 15 eller?
Vet inte om jag ska skratt, gråta eller bli förbannad!
Känner mig jävligt förnedrad

Va ska jag göra? Ser jag verkligen så liten ut? Folk kanske inte tycker det är en sån big deal, men tänk dig själv! Att någon tror att du är 9 år yngre än va du egentligen är ><
Varit ute o gått i 2½ timme med Indra idag.. Det regnade, så nu är jag halv blöt, mina skor är Super blöta><,  Men fått min promenad, o min förnedring><
Nu ska jag dricka massa tee innan det är dax att gå till jobbet.
Knick Knack


Anonym

Jag fick ju inte komma in på Dreamdance 16bastgränsen ju. Är de verkligen så farligt att folk tror att du är yngre? Kommer bli jätteskönt när du är 35 o får höra att du ser ut som 24.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: