2009-12-25
 01:25:09

Grod HJul!

Denna julen va ganska okej, inget bråk hemma (Kan det ha o göra med att jag inte bor hemma mer kanske?)
Men nästa år, beroende på hur min "livssituation" ser ut, ska jag fira utomlands... Tror jag iaf...
Eller om jag ska ha egen jul hos mig? Kanske samla nära o kära o laga gott, må gott, o ha trevligt sällskap? Bra ide'? Tåls att tänka på iaf.. Vilka vill komma?


Skulle fotat dagens outfit, men det kommer upp imon istället.. Anna ska hjälpa mig^^,




Klapparna:
Soda Stream
Handdukar
Armband
Chocolate Mud Mask

Dagens Outfit
(Sorry för den oskarpa bilden, men svårt att ta själv ><)

Klappen från syster:
2 koppar o chai-teer



Hur var eran jul?
Fått era önskningar uppfyllda?


Anna

En hjälpande hand... ME!!! :D


Martina (minisch)

oj va ovant att se dig i sånt.. jätte fint:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: