2008-09-27
 21:03:42

Dålig Dag



Hittade några skor på Junkyard's hemsida..Ska dit o kolla på dom någon dag^^,


För övrigt suger denna dagen.. Inget o göra, får sitta hemma, SJÄLV, as usual,
Funderar på om man kanske ska gå o lägga sig, klockan är nu, 20.47. Sov så att en ny dag kan komma, ev få jobba bort dagen. Ny vecka. Och alllllt börjar om igen.. Mitt liv är så JÄVLA tråkigt..
*Gör något åt saken då* Ja men vad?
Hatar att vara hemma, speciellt på helgerna.. Varför ska jag då envisas med att stanna hemma? För att jag är en envis jävla idiot?
Kanske för att det kan vara kul om någon man känner kommer hit, iofs inte så kul o bjuda hem folk när man inte trivs.. Men va fan, Fråga går iaf..
Well Well...

Ett ½år har gått sen 8/3-08, olyckan kanske hände så att jag skulle öppna upp mina ögon mer, Men inte fan har jag gjort de. Vad i HELVETE är det för fel på mig egentligen.
Efter en såpass "Stor" Olycka, så borde man ta vara på livet mer, när man inser hur lätt det kan tas ifrån en.. Men inte jag.... Jag kör i mina gamla spår, gamla rutiner osv.. Är sååå Jävla trött på mig själv, omgivningen.. Rubbet... Kunde jag itne fått lämnat allt... Just där o då??
Vill inte lära mig mer, orkar inte
Tappat intresse för allt..

Leave me alone!
Har så mycke att skriva, o så lite ork.


Natalie

Kan du inte komma upp till mig ett par dagar då? Jag jobbar knappt nånting... Så kan vi grejja med hår och som hyra kan du få laga mat till mig :D



PUBLICERAT: 2008-09-28, 13:56:08 | URL: http://najo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: