2008-10-24
 00:47:55

Torsdag 23/10

Steg= 16,178

Var inne på ett hunddagis idag o frågade om jobb/praktikplats... Hon var mycke trevlig, o berättade att hon inte behövde någon just nu, men praktik kan jag få när som typ, (men jag vill ju komma bort ifrån AMS, så får se om jag tar praktik). Sen frågade hon om jag var intresserad av att jobba i Varberg, för ev så skulle hon öppna ett dagis där, o hon kunde inte vara på 2 ställen samtidigt, så hon behöver någon där... Så OM det blir något dagis där, så har jag kanske ett jobb^^ *hoppas*
Onsdagen den 5/11 bjöd hon in mig på föreläsning också, om stress på hundar.. .Ringde min handledare på AMS, o berättade situationen, å frågade om jag kunde stanna en dag extra (eftersom jag egentligen skulle varit i Hstd den 4/11 o redovisat), o maila in mina sökta jobb som jag gör just nu istället, vilket gick bra^^
Så ska på föreläsningen, vissa att jag är intresserad o verkligen brinner för hundar! O hoppas på att hon kommer ha mig i tankarna så fort det blir en ledig tjänst.. Hon var grymt trevlig, o verkade intresserad av mig ang jobb, annars hade hon väl inte berättat o frågat om jobbet i Varberg? Eller?

Ska fortsätta min jakt på hunddagis jobb idag.. Ska till biblioteket på Wieselgrensgatan, skriva ut lite Personliga Brev o Meritföteckningar... Gå runt, presentera mig, o hoppas på att få ett förslag om jobb

Hoppas på Lärlingserbjudandet på Barbarella med...

Men tro nu inte att jag är glad o positiv...Nej, känner mig hopplös, övergiven (även när jag vet att alla ni finns för mig), dum, ful, ALLT på en o samma gång..Igår hade jag god lust (o var nära) på att ta slut på allt.. Grät en stund, sen gick jag o la mig istället..
Ge mig lycka FFS!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: