2008-10-12
 00:25:09

"Tänk så här istället"

Äntligen fått igång min lilla dator^^, Ska köpa ett par mindre högtalare o koppla till den så man kan få ett lite renare ljud än vad som ges just nu..

Isa o jag ska tävla om vem som först kan gå 500 000 steg... I'm so motivated!
Fast vad vinner man?
Bättre mående, klarare mind

Jag har börjat "springa", jogga, 20 min/dag, minst.. Redan lite resultat efter bara 1 vecka.. (Har dock känt av att mitt högra knä gör ont idag, svullen o grejer. Känns ju så där nu när man väl kommit igång... Hoppas det går över till imon, Annars har jag ev fått en inflammation i knäet ><)
Efter att jag kommit hem ifrån GBG, o KPH så ska jag o en jobbarkompis upp på galgberget har i Hstd å springa 3km.... Han har typ elit-kondis, så måste verkligen ligga i med konditionsträningen ifall jag ens ska kunna ha en chans till att orka med hela rundan utan att stanna för att shippa efter andan^^ haahah, SÅ kass kondis har jag just nu känns det som.
Att jag förbränner på samma gång som jag ökar konditionen gör mig absolut inget, för att om jag får bort allt överflödigt fett, så kan jag lättare bygga upp musklerna sen.


Jobbade 13 timmar inatt, jobbigt att stå nästan intill rätt upp o ner hela tiden... Blev på ganska flumhumör framåt 5-6 imorse, blev lite stress när jag trodde mig lagt ner fel bakelse till fel butik, men snabbt o "lätt" in i kylen för att leta o fixa...

Vaknade efter några timmars sömn. och hade en bad-clothes-day ><, Inget. absolut INGET satt, eller kändes bra... Mina nyinköpta vida jeans ifrån H&M satt inte alls bra ><, Vad ska jag göra? Har 2 par... Hmmm... Ska jag vänta med o använda dom ett tag, eller ska jag sälja dom?


Jag vill på utflykt...
 Amsterdam, Teneriffa, Österrike, London, Ungern, Maldiverna är några utav dom platserna som jag vill till just nu..
 Om man ska samla ihop X-pengar o åka ut o resa.. Jobba allt eftersom..Kanske kan jobba ihop till bartender, gå som lärling på olika ställen runt om i världen... Det borde la gå? Hmmm Shall I try!?!


Just nu har jag mys. Blev på myshumör innan^^ Så nu har jag tänt lite ljus o Nag Champa<3
Försöker komma fram till vilken / vilka bilder som sak förstoras på Nicki o Indra.. Nicki kommer inte finnas med mycke längre nu tyvärr... Känner lite att hon börjat ge upp.


Maria

Det ska jag göra, tack! =)



PUBLICERAT: 2008-10-12, 14:37:06 | URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: