2008-10-22
 18:49:59

Frågan om praktik gav ev lärlingsplats!^^,

JAAAAAAAAAAAAA!! Kan ni tänka er. Jag skrev ett mail till Barbarella om dom tog in en på praktik eller extra jobb..
Fick svar att jag skulle komma inom butike o vissa mig, eller skicka ett CV med bild..
Jag gick givetvis in där o presenterade mig o frågade lite om praktik o så. ... Fick svaret att dom inte behövde eller tog emot praktikan, MEN att dom letade efter lärling^^, Som skulle
var meningen att det skulle startat nu till hösten, men är uppskjutet till ev Februari

Ska in nu i dagarna igen o lämna CV, ( Papper med bild, namn och telefon nummer)
Så kanske kanske att jag kommer få gå som lärling på Barbarella..JIPPIEEEE !!! <3

Är hemma hos Erika nu, kattvakt/lägenhetsvakt... När jag är ensam, så får jag lite seperationsångest ifrån Indra... Lite deppigt från o till med..Men bara till att hålla mig sysselsatt... Har med mig sy-material o bok o massa... Stegräknaren bla. Måste ut o gå, röra på fläsket, som jag börjat få igen ><

Steg idag= 12,037 (än så länge) , Am I good or what?

Drack världens godaste varm cholkad innan idag med Mike... En choklad-butik.. Så jäkla god var den... Låg runt om röda rummet... Gå dit o prova....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: