2008-05-26
 19:46:44

Jag saknar en bit

Vem försökte jag lura, jag visste hela tiden
Har ju lärt mig att vara ensam, sånt är livet
Ingenting är som det ska längre
Rasar ner igen och blundar för det som händer
Det går aldrig bra när man satsar allt man har
Man går in för en sak och blir lämnad kvar
För det är över nu och jag känner mig krossad
Allt går i bitar så fort jag börjar hoppas
Du finns kvar inom mig
Det gör ont när jag tänker på det fina som vi hade som Du aldrig vågat satsa på
I mina ögon var du underbarhelt klart bäst
Och när vi låg där i sängen, fan det kändes perfekt
Hur kan det sluta såhär
När jag vet att det finns chanser
Så släpp mig inte nu och låt mig falla över kanten
Skit i vad dom säger och lyssna till dig själv
För om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig

Du kom som en vind, Du var som en prins
Du försvann en dag
Kommar aldrig att bli min
Såren läker med åren, det har dom gjort förut
Du ska veta att jag saknar en bit och det är du



Varje gång jag såg dig blev jag alltid lika glad
Jag önskar att Du fick mig känna så varje dag
Snälla ge mig chansen som Du vet att jag är värd
Jag har en dröm i mitt huvud, och den sluter inte såhär
Jag ber Dig om en sak men förstår om det är svårt
men förstör inte det som en gång varit vårt
Det var en kort period, men det betydde ändå
och nu ger jag Dig tid utan att veta hur det går
Vet Du hur stolt jag var när Vi höll handen tillsammans
Det var Du och jag fast det kunde varit någon annan
Jag blev lyckligas i världen varje gång jag såg Dig le
Nu tappade vi allt, fan alla vet hur det är
Att ge av sig själv, fast man ändå vet hur det blir
Man fejkar sin lycka och sen skiter man i det
Men med Dig var allt på riktigt, ingenting var fel förutom att jag inte dög och blev sårad en del

Du kom som en vind, Du var som en prins
Du försvann en dag och kommer aldrig att bli min
Såren läker med åren, det har dom gjort förut
Du ska veta att jag saknar en bit och det är Du
Du kom som en vind, Du var som en prins
Du kom som en vind, Du var som en prins
Du försvann en dag och kommer aldrig att bli min
Såren läker med åren, det har dom gjort förut
Du ska veta att jag saknar en vind, och det är Du




Natalie

hmm, försöker få ner i ord vad ja tänker. går inte så bra, men fan vad fint du skriver gumman. brukar inte "gilla" såna texter men... aa du fattar va? blev helt tagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: