2008-03-26
 19:56:44

Vårdcentralen

Började med möte på Ams. Dom skulle berätta lite om söka jobb utomlands... Å jag hade helt klart sökt jobb i London, Camden town, om de inte varit för Johan... Kan inte åka ifrån allt nu... Inte när allt börjar kännas bra... Flytt, kärlek, vänner... Allt ♥


Sen efter de så gick jag vidare till vårdcentralen där jag hade min bokade tid 15,15... Kommer dit, fick sitta i rummet i en ½timme å vänta (slapp betala, eftersom ja fick vänta så länge, dom hade dubbelbokat). Tillslut kommer läkaren in. Jätte trevlig va han. Han frågade lite vad som hade hänt å jag berättade om olyckan (de ja kommer ihåg), berättar oxå de ja kommer ihåg ifrån sjukhuset i Kungälv...
Sen ville han inte höra mer, han tyckte de lät otäckt^^ Men han lyssnade på mina lungor, eftersom de gör ont nu när jag andas, men han hittade inget där. Eller hörde inget.. Sen skulle ja lägga mig ner, vilket va lite värre, de gör jue ont ><.. Men efter en stund lyckas jag å han känner på mina revbenen, ¨å min mage...

Jag ska tillbaka dit på fredag, eftersom han blev orolig över min mjälte, de kan vara en liten inre blödning där, Ska tillbaka så att han kan kolla så de blivit bättre, har de inte de så kanske jag ska skickas till akuten så dom får kolla me ultraljud.. *Hoppas inte de är något*


Jag kommer snart flytta till er i GÖTEBORG.. FINALLY... Ska bli roomii med Minii^^ Jippie



image141

Gud va jag saknar min Smiley >< Känner mig tom utan den... Ge mig DIG tillbaka!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: