2008-03-24
 15:46:38

Fettigt

Känner mig stor som en knubbsäl eller något.... MÅSTE verkligen komma igång å träna... Kan inte all smärta försvinna snart så man kan ut å spring å cykla å så... Måste förbränna mer kalorier än va ja tar in.. MÅSTE.. Måste lära mig mer om förbränning, kaloriintag ect... Många måsten, men de är så ja känner... Önskevikt är på 48-50... Några kilon kvar dit ><... Men ska dit...


Haft jätte kul igår när Bliss spelade... Grymt bra.. Dansade massa även när ja hade ont... Fick ett par hårda kramar utav folk.. Utav ena kramen hörde ja hur mitt revben knäckte >< Kände hur all luft försvann ur mig.. Gjorde ont varje gång jag tog ett andetag.. Så blir till att ringa tillbaka till vårdcentralen imon..

Nu ka ja in å ducsha.. Ska åka hem ikväll.. haft jätteskoj här hos Erika... Alltid lika kul å vara här, Å hoppas hon (du) tycker de är lika kul att ja kommer..... Vill oxå ha eget... Kanske flyttar in i Martina's garderob^^ hahha... Måste hitta ett jobb.. Se, ännu ett måste för mig....


<3 Kärlek till er alla mina små sötnosar!!


Darkweaver

"än va ja tar in"

Jo, dom tre kalorierna e nog förbrända gånger 82000. Nu får du ge dig!



PUBLICERAT: 2008-03-24, 20:05:54 | URL: http://darkweaver.blogg.se
sazza

Kommer inte ge mig... Faktiskt.. Hur mycke ni än vill..



PUBLICERAT: 2008-03-24, 22:55:17 | URL: http://sazziz.blogg.se
Darkweaver

48 kilo är precis på gränsen till för lite för MIG! Och jag e kortare än vad du är.. Du måste inse att det inte e naturligt att tänka på de sättet som du gör.. Du har en ätstörning! Tyvärr tösen, men så verkar läget vara.

Det enda du MÅSTE är att inse, acceptera och ta tag i det! Du kan inte leva på det viset, med en ätstörning sådär! Det du gör är inte friskt!

Det enda du kommer lyckas med genom att vara så envis med din sjukdom, för det e ju precis det de är, är att driva bort oss som bryr sig!



PUBLICERAT: 2008-03-24, 23:21:47 | URL: http://darkweaver.blogg.se
Natalie

Jag älskar dig Sazza, och vill att du ska vara lycklig med dig själv och må bra. Jag vill också gå ner en massa kilon, men det har inte blivit en mani. Du är jättevacker som du är nu, och om du går ner till 48 så kommer du vara smal, men kommer du se frisk ut? Och kommer du stanna på 48? Åh varför håller du på så här när du redan är så jävla fin? :S



PUBLICERAT: 2008-03-25, 03:24:53 | URL: http://trollisch.blogg.se
Martina

Va kul att träffa dig gumman! Tänk på att det inte är siffran på vågen som spelar roll . Man kan väga 55-60 kg och se sjukt tränad ut. Så släpp siffrorna och träna upp musklerna i stället. Man går inte ner av att träna, snarare upp eftersom musklerna väger ;)
PUSS!



PUBLICERAT: 2008-03-25, 12:38:08 | URL: http://martinag.blogg.se
Hanna

Ni som ska kalla er før hennes vænner ska væll ta och støtta henne istællet før att dumførklara henne! Det blir inte bættre før att ni trycker ner henne på det sættet. Gah

Visst att det kanske ær lite væl malt att væga 48 men man kan inte bara tvinga någon genom att bestæmma att hon e korkad som vill det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: