2008-06-30
 18:57:07

Glöm aldrig

Pratade med Alex lite på MSN innan.

Han: Du är inte bara unik, utan också en mycket fin själ

Han: Glöm aldrig det

Blev så glad^^

Tårarna rann igår kväll/natt igen.. Varför kan jag inte glömma honom.. Kärleken suger! Iaf denna kärleken...Jag vill bara göra det bästa av situationen..Finnas för allt o alla, o må så bra som möjligt..

Mår förövrigt ganska bra, med tanke på allt... Mycke av tankarna går till längtan till FullMoon! Ska bli sååååååå kul, kan nästan inte vänta.. >Vill jobba så att tiden kan springa ifrån mig lite



Grattis Spanien till Em-segern

Söta Fernando Torres!

Är han inte fin^^
Försökt att hitta vad tatueringen på hans arm står för. Ser lite ut som alviska i stilen..Lite


 Den 29 Juli har jag bokat tid för tatuering, hoppas nu på att få komma dit denna dag... Ska bli en tatuering på handleden^^


Nina K.

Ja, jag håller verkligen med om att Torres är fin. :P

Jag har läst på flera ställen att tatueringen på hans underarm står hans förnamn.



Åh, tatuering på handleden! Jag har en på ankeln, men jag vill jättegärna ha en på handleden också. Du får ta och lägga ut en bild när du har tatuerat dig. :)



PUBLICERAT: 2008-06-30, 20:47:21 | URL: http://ninakhansson.blogg.se/
Erika

Spanien suger! surkärring från tyskland



Men 14 dagar sen e de FMF.. om 2 veckor är vi på väg om vi inte redan e framme :D :D Bygga husvagnstält, leta folk.. pirr i magen :D :D



PUBLICERAT: 2008-07-01, 15:01:49 | URL: http://darkweaver.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: