2008-06-03
 16:30:54

Flytt & Trolltyg 8

Flyttade upp i lördags... Fan orkar inte skriva något nu.. Tar det senare... Flyttat upp nu iaf...

Fick in lite saker i "Lägenheten" sen var det bara att bege sig till martina för att senare åka till Trolltyg... Hämtade upp Robin i Mölndal, Trevlig pojk de där... Trolltyg SÖG under natten, så jag o Martina gick o la oss i bilen någon timma..Men sen när solen kommit upp o visat sina strålar för oss, så kändes allt mycke bättre.... Träffade Johan... De höll i mig.. Det gör så ont när jag tänker på honom, ser honom... Vill itne att det ska vara så här..Varför ska det vara så här? Känns så bra när jag är med honom. Han får mig att släppa alla "onda" tankar.. Får mig att må så bra...

För mycke pund o grejer under natten på TT, enliggt min åsikt... Många minus på festplatsen.. Dansade barfota trots stora stenar, grus o annat...
Musiken fick både plus o minus..
Sällskapet på dagen MÅNGA plus



(Jag o Odin)

  

( Pelle poppers? o jag)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: