2008-01-12
 21:37:24

Pirret är tillbaka, MEN, är de någon ide?

Ja vart ska ja börja? Inga ord kommer fram. Känner ett pirr i magen, ÄNTLIGEN tillbaka, efter så många år, MEN, till "den förbjudna frukten" VARFÖR? Varför just jag? Och varför just du?
Du vet nu att jag har ett intresse, hur kommer du hantera de? "Leka" som ja hört att du gör? Du ville träffas "privat", eller, utanför festerna å se hur de känns. Jag vill att de ska kännas bra, avslappnat, för oss både.
Visa ditt intresse för mig, har du de? Eftersom hon sa att du ville göra saker med mig. .. Planera resa neråt snart igen?

image112 (Jag & Petra)

FAen alltså, jag vet inte alls.
Jag kommer bryta ihop snart. Ja orkar inte med något alls.


image113 (Jag & Erika)

Var på fest i köpenhamn i helgen å hade askul å mysigt^^, kramar & hand hållning. Och Ace Ventura ♥ LOVE HIM! 
Fler som spelade på Halvandet var: Dino Psaras, Hujaboy, Sesto Sento, Atmos,  Gaudium


image114(Ida, Erika & Jag)


image115 (Ida,Jag & Paola)




Så söt liten flicka...




Mini

Va fin du var :Dq



PUBLICERAT: 2008-01-12, 23:49:31 | URL: http://minisch.blogg.se
sazza

hih tack^^



PUBLICERAT: 2008-01-12, 23:50:44 | URL: http://sazziz.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: