2008-04-27
 21:20:24

Olycka igen

Ja då har man varit med om en liten olycka till....

Va ute å cyklade med Indra idag. Cyklade förbi ett hus där jag vet bor 2 hundar. Dom sprang å skällde mot mig å Indra, varpå Indra blev rädd o ökade farten o sprang snett framför mig. Jag såg hur cykelstyret drog åt ena hållet, o min första tanke va "Jaha, nu får man känna på hur de känns å ramla av cykeln igen", tror ja tanken va iaf><..  Jag hade tappat Indra's koppel, o när jag skäller på dom hundar som skällt på oss så blev Indra rädd, för hon trodde att de är hon som gjort fel, så hon vågade inte komma tillbaka till mig. Ni tror inte att de kommer en bil! Vinkar med handen att dom måste stanna, som tur är såg dom att Indra va lös mitt på vägen. Jag kallade på Indra flera gånger men hon vågade inte komma, efter en stund så vände jag mig lite snett bort från henne o sätte mig på huk o kallade på henne igen, Jag lovar er att hon låg raklång emot marken när hon kom till mig, så mycke hon skämdes..
Tog upp cykeln o kände att jag mådde illa o de snurrade i huvudet, de blir tyst runt omkring mig, o kände att jag höll på o svimma. Gick en bit bort till en gräsmattan där jag satte mig ner o tog djupa andetag. Kände oxå att 3 naglar va knäckta ><, att jag slagit i benet på samma ställe som jag slagit i bilolyckan, o skrapat armbågen å knäet.
När jag kände att illamåendet va borta o jag hörde igen, o de inte snurrade mer så började jag cykla med Indra igen, Samma hålla som vi kommit ifrån, o hem...

image173

Så nu sitter jag här, o funderar över vart min tur, o min lycka tagit vägen..
Funderar, eller tror att jag slagit i huvudet igen, eller gjorde något när jag ramlade, för har ont i huvudet å nacken>< Painkillers here I come again!

Vill få klarhet igen, insikt på vad jag vill, hur ja ska göra med mitt liv.. Leva! Inte gå i samma mönster hela tiden. Vara kär o lycklig, en längre tid>< Lycklig iaf.. Må bra. Slippa negativiteten inom mig själv, om mig själv.. Gråter tillomed när jag är runt omkring nära å kära. Inombords när tårarna inte är synliga

O De är bara JAG som kan göra detta. Men hur? Dax att Göra ett själssökande....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: