2008-04-30
 19:14:04

Flytta till London

Jag orkar inte med något just nu. Hade jag kunnat hade jag legat i sängen 24/7 o sovit o gråtit... Men de går jue icke, så flyr mina problem å tankar istället... Mycke bättre, just nu iaf..
Många tankar om att slippa detta helvete som man kallar LIV... Hur man kan avsluta det fortast möjligt... Är det sjukt att önska livet av sig själv?

Mår väl som man förtjänar, eller förtjänar man att må så här som jag gör just nu?

Orkar bara inte. Inte just nu. Inte sen. Aldrig...
Ser inget ljus i det hela, inte någonstans, inte ens en liten glimt av det.



Pratat med Johanna om att flytta till London om det inte känns bättre när jag bor i GBG... Hon ska hjälpa mig hitta jobb, vilket inte lär vara svårt där...Dela rum eller något ska vi göra...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: